امید سافت

فیلم های اموزشی،نرم افزار های کرک شده ،دانلود نرم افزار کامپیوتر،بازی،اندروید،کامپیوتر

دانلود ربات اینستاگرام نینجاگرام کرک شده رایگان افزایش فالو،لایک،کامنت و مدیریت...برای کامپیوتر

  • ۱۸:۱۷

 

NinjaGram

 نینجاگرام نرم افزار کاربردی که با کمک آن می توانید اکانت اینستاگرام خود را در ویندوز مدیریت کنید ، عکس به اشتراک بگذارید ، اکانت های سایر کاربران را بصورت خودکار فالو کنید ، دنبال کردن افراد که شما ان هارا در قسمت مورد نظر نوشته اید پس از همان زمان مشخص شده ان ها را دنبال میکنید به صورت خودکار و به صورت خودکار کامنت ارسال کنید.و حتی لایک که بسیاری از کاربران از لایک و کامنت از ...

اگر حساب شما به صورت خصوصی تنظیم شده باشد ، درخواستهای شما می توانند به شدت زیاد باشد. با برنامه NinjaGram می توانید تمام درخواست های دنبال کننده خود را به صورت خودکار قبول کنید. شما میتوانید کاربران را براساس تعداد دنبال کنندگان ، دنبال کننده ها یا پست ها فیلتر کنید. تصاویر را براساس تعداد لایک و سن فیلتر و مشاهده کنید. اگرچه کاملاً لازم نیست ، اما در صورت نیاز می توانید IP خود را مخفی کنید ( توسط پروکسی ).

 

 

نسخه ویندوز 32،64 بیت

 دانلود با لینک مستقیم 58 مگابایت (کرک شده) 

پسورد : soft98.ir

 

توجه! نسخه اندروید رایگان را دانلود نکنید چون اینستاگرام شما را هک میکند. همچنین گوشی شما. اما این نرم افزار ویندوز و بسیار امن هستش. 

 

 هر گونه راهنمایی یا سوال یا نظر دارید زیر این مطلب دیدگاه خود را بنویسید. گروه نرم افزاری امید سافت پاسخگو هستند. wink

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
به سایت امید سافت خوش امدید در این وبگاه میتوانید نرم افزار های رایگان و کرک شده و انواع برنامه های اندروید دانلود کنید. و همچنین از فیلم های اموزشی که ما برای شما اموزش میدهیم دانلود کنید و یاد بگیرید (امید)
آرشيو مطالب
طرح قالب : erfan امید سافت . تمامی مطلب های این وبگاه قانونی هستند. تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران